Sunday, February 3, 2008

لابد أن نحاربهم

منقول

7 comments:

mo'men mohamed said...

صدقت اختى والله
بس زى ما قال خير الخلق
الحلال بين و الحرام بين
ومعتقدش ان فى حد مش عارف الكلام ده
السلام عليكم

white Angel said...

عزيزتي
محتاجه اعرف اذا كان عندك دليل علي ان الفيروز والبيبسي والكولا حرام ام حلال بجد انا مش عارفه ولما بقرأ المكونات المكتوبة علي العلبة مش بلاقي فيها كحول ولا دهن خنزير انا بجد عاوزة اعرف الحقيقة
وعامة انا بدأت من فترة ليست بالبعيدة ان اعمل بقول رسولنا الكريم صلي الله عليه وسلم
دع ما يريبك الي ما لا يريبك

صدقت يا حبيبي يا رسول الله
لكن لو انتي عندك رد قاطع وفاصل بالدليل افيديني وجزاكي الله خير الجزاء

تحياتي

أسد مسجون said...

السلام عليكم ورحمه الله وبركه

اختي الفاضله مروه بدايه انت عامله ايه وايه اخبارك

ثانيا اصراحه انت قولتي كل حاجه في صوره الصوره دي قالت حاجات كتير اوي يعجز المرء عن قوله صوره تعبر عن مدي الفساد الاخلاقي الذي نعيش فيه صوره وضحت فيها كل معاني الفساد في مجتمع

بجد موضوع جميل اهنيئكئ علي اختياره جعله الله ميزان حسناتك

بحبك يامصر said...

مروه انا اول مره ازور مدونتك دى(تائبه الى الله) ولكنى دائم الزياره فى مدونة (بقت سلطه)ولكنى اوعدك سأكون زائر دائم للمدونتين وذلك لما لمحته فيهم من رساله توعيه وتعليميه واشكرك عليها
بارك الله فيكى

مشمش said...

جميل اوي موضوعك وبعيدا عن حبي لفيروز لازم اقاطعها بجد مينفعش كدة سلامي ليكي

Unknown said...

رائع رائع
مدونه رائعة
ياريت نكسبك في حمله اخلاقنا اسلامنا
بجد هانتشرف فعلا...
انا مبسوط جدا ان انا لقيت ناس بتفكر بالطريقه دي

صحفية روشة said...

عندك حق والله يا مروة
اذا كان الشباب بيروحو شرم وبيشتغلو فى البار
وهما عارفين لعن الله حامل الخمر وساقيه
ربنا يرحمنا
صحفية روشه